Visual Feestweekend

Feestweekend Oranje 150 jaar!

Vrijdag, zaterdag en zondag 28 t/m 30 juni, Het Torenplein en De Markt te Wouw

Een feestweekend in Wouw met op vrijdag het Zomeravond Concert verzorgd door Harmonieorkest, BravO en Malletkorps, zang door Maudy Lips en afterparty met 5TimesRock. Op zaterdag live muziek, Oldtimer meeting en Vintage market! Optredens van 5TimesRock, The Cosy Rockers, Hayfever Rock-'n'-roll and Sixties band en DJ Marc. Op zondag sluiten we af met een zeskamp; leuke spellen, uitdagingen en gezelligheid met DJ Chris Seduca. Drie dagen feest in Wouw met bar & foodkraam van de Commerce Kruisland. Ben jij van de partij? Gratis entree.

Zeskamp visual

Zeskamp Wouw

Zondag 30 juni, vanaf 10.00u, De Markt te Wouw

Op zondag 30 juni organiseert Harmonie & Malletkorps Oranje Wouw samen met RKSV Cluzona een toffe Zeskamp! Ter ere van het 150 jarig bestaan van Harmonie Oranje Wouw. Teams uit alle hoeken van Wouw komen samen voor leuke spellen en uitdagingen. Schrijf je nu in! Inschrijven kan tot 15 juni 2024.

ONHK

#NIEUWS | Harmonie Oranje Wouw tweede op Nederlands Kampioenschap

Zaterdag 1 april 2023, Schaffelaartheater te Barneveld

Harmonie Oranje uit Wouw heeft een tweede plaats behaald op het Open Nederlands Harmonie Kampioenschap in Barneveld in de tweede divisie. Onder leiding van dirigent Pieter Vandermeiren kreeg Oranje voor de uitvoering van het werk Ray of Light 88 punten. Dat was slechts twee punten verschil met de harmonie die met 90 punten Nederlands kampioen werd.

Inschrijven nieuwsbrief

Blijf je graag via e-mail op de hoogte van onze concerten en activiteiten?
Laat dan je gegevens achter.

Kloosterstraat 21
4724 EE Wouw